Minulý čtvrtek jsme vás informovali o vydání prvního
patche, Pro připomenutí jeho oprav se podívejte zde.
Dnes vývojáři pustili do světa patch s pořadovým číslem dva.
Podotýkají také, že neustále se snaží naslouchat a opravují chyby, na
které je upozorňují sami hráči. Také se snaží do hry zakomponovat to, co
hráčům chybí. Na to, že je tomu dnes teprve týden od vydání, tak se
vývojáři pravdu činí. Jen tak dál! Podívejte se, jaké změny nám tedy
nový patch přinese:
OBECNÉ
- Ribbony a medaile se objeví i na unranked serverech
- Skákání při střelbě ovlivňuje přesnost
- Přidáno zaměření dalekohledu v hardcore módu
- Změny v chování zbraně
- Zvýšený počet bodů k vítězství v TDM z 1200 na 1400 bodů
- Zvýšený počet bodů k vítězství v Sector Control z 1800 na
2600 bodů - Snížení přesnosti při střelbě od boku
- Cut pointy z odměn zmenšeny na polovinu
- Nesmrtelnost po spawnu zvětšena z 1,6 na 1,9 sekund. Aby se zabránilo
střílení do rodících se hráčů
ZBRANĚ
- Assault Rifles
- Zvýšen zpětný ráz
- Odchylka
- Větší odchylka při střelbě od boku
- Snížení damage na malou vzdálenost
- Větší odchylka při skákání
- Carbines
- Zvýšen zpětný ráz
- Odchylka
- Větší odchylka při střelbě od boku
- Větší odchylka než u Assault Rifles
- Opravena chyba zvýšení odchylky při střelbě
- Větší odchylka při skákání
- Sniper rifles
- Největší damage bude z headshotu
- Menší damage z rychlé střelby
- zabíjí 2 výstřely do těla na dlouhou vzdálenost
- zabíjí 1 výstřel do těla na krátkou vzdálenost
- Normální: 8m
- Ammo 2: 10 m
- Range: 9.6m
- Zvýšený odraz
- Soldier
- Damage z hit pointu
- Headshoty jako dříve
- Body shots jako dříve
- Zbraně a nohy o 20% menší damage