Šéf anglického departmentu marketingu her, ale také vedoucí marketingu společnosti Ubisoft – Murray Pannell, se rozpovídal pro herní server Eurogamer o srovnání značek Assassin’s Creed a Grand Theft Auto. Ve značce GTA nejspíše vidí vzor, neboť neustále srovnává prodejnost posledně vydaných titulů obou sérií či sleduje samotnou úspěšnost daných her. „Upřímně řečeno, nemyslím si, že jsme již sérii GTA dohnali. Ovšem nevidím jediný důvod, proč bychom do budoucna nemohli být na stejné úrovni.“ řekl Pannell serveru Eurogamer.
Srovnal také současné statistiky prodejnosti Assassin’s Creed 2 a Grand Theft Auto 4. Zatímco GTA 4 se navzdory dřívějšímu vydání pohybuje na 15 milionech prodaných kusů, Assassin’s Creed 2 je na miliónech devíti. „To se však může změnit“, hájil ztrátu Pannell. Celý Ubisoft však sází na nadcházející Assassin’s Creed: Brotherhood, u něhož věří, že se bude prodávat ještě lépe než předešlé AC2 a dožene tak nejen sérii GTA. Nechme se překvapit!
Mimo jiné se těšte také na nový materiál ke hře Assassin’s Creed: Brotherhood. Ubisoft oficiálně potvrdil, že se zúčastní blížícího se festivalu Comic-Con ’10 (22.července) v americkém San Diegu.