Update: Valve tak trochu překvapilo, proto nám dovolte menší opravu. Podpora Oculus Riftu pro Team Fortress 2 nepřijde během následujících týdnů. Ona už přišla, a to před malou chvílí prostřednictvím nového patche. Ten kromě podpory Riftu opravuje i řadu chyb. Kompletní changelog naleznete zde. Pokud se v blízké době nějakým zázrakem k Riftu, resp. k jeho vývojovým nástrojům dostanete, zamiřte na TF2 Wiki, kde naleznete vše potřebné pro řádný běh i správu v rámci virtuální reality.
Původní zpráva: Nedávno jsme vás informovali, že díky názvu přednášky pro letošní akci GDC jsme se dozvěděli, že Valve chystá port Team Fortress 2 pro blíže nespecifikované brýle virtuální reality. Nyní konečně víme detaily. V rozhovoru pro Engaget prozradil programátor Valve Joe Ludwig, že těmi brýlemi je (přesně podle očekávání) Oculus Rift, který Valve už delší dobu podporuje. Verze pro běžné zákazníky sice ještě vydána není, neznáme ani přesné datum vydání, ale stejně by měla podpora Riftu dorazit do TF2 už během několika týdnů, očividně pro potřeby SKD celého zařízení.
Pokud jde o konkrétní detaily, zatím bude Oculus Rift podporovat jen Windows verzi Team Fortress 2. Podpora Mac a Linux verze by však měla přijít později. Dobrá zpráva je, že s Riftem nebudete nijak omezeni, hrát s ním budete moci na každém serveru, v každém herním módu a na každé mapě. A aby toho nebylo málo, každý majitel Riftu, který si TF2 vyzkouší, získá speciální hatku, kterou můžete vidět na screenu výše. Myšlenka hrát TF2 v rámci brýlí virtuální reality je určitě lákavá. Stručně řečeno bude vaše vidění soustředěné jen v rámci hry, neuvidíte nic z okolí vašeho PC, jen prostředí TF2. Lákavá myšlenka.